Det er meget nemt! Når du har fundet den ønskede grafik, skal du indstille produktparametrene (type og materiale), angive dimensioner og yderligere muligheder og derefter lægge den i indkøbskurven. I indkøbskurven skal du udfylde bestillingsformularen og betale.
Du kan betale for din ordre via sikre onlinebetalinger: PayU, TPay, DotPay.
Leveringstiden er ca. 2-3 arbejdsdage, efterfulgt af forsendelse. Kureren leverer normalt pakken inden for 2-3 arbejdsdage.
Hvis du opdager en skade på pakken, skal du sørge for at åbne den i overværelse af kureren og udarbejde en skadesrapport sammen med ham. Send den derefter til den e-mailadresse, der er angivet i fanen KONTAKT, sammen med et billede af skaden, emballagen og fragtlabelen.
Hvis du efter udpakning af forsendelsen opdager, at produktet ikke er i overensstemmelse med ordren - det har forkert størrelse, stel, materiale eller ordren er ufuldstændig, bedes du informere os ved at sende en besked til den e-mailadresse, der er angivet i fanen KONTAKT. Det er bedst at vedhæfte fotos af fejlen til e-mailen.
Hvis din ordre endnu ikke er afsendt, kan vi opdatere leveringsadressen. Kontakt os så hurtigt som muligt for at gøre det.
Du har ret til at returnere produkter inden for 14 dage fra købsdatoen, forudsat at produktet er i sin oprindelige stand. Udfyld venligst den returformular, der findes på hjemmesiden, og kontakt vores kundeservice, hvis du har spørgsmål.
Vi skaber alle produkter fra bunden, når ordren er afgivet. Standard leveringstiden er 2-3 arbejdsdage.
Hvis din ordre ikke er afsendt endnu, kan vi annullere den. Kontakt os venligst så hurtigt som muligt, så vi kan gøre det. Kun modtagelse af en returmeddelelse fra os er en bekræftelse på, at vi har annulleret ordren.
For at bruge en rabatkode skal du blot indtaste den i det relevante felt, når du afgiver en ordre. Hvis koden ikke virker, skal du tjekke udløbsdatoen eller betingelserne for kampagnen eller kontakte os.
Ja, der sendes en faktura til din e-mailadresse, når ordren er behandlet.
Vi undskylder for ulejligheden! Beskriv venligst problemet og kontakt vores kundeserviceafdeling, så hjælper vi med at løse problemet så hurtigt som muligt.
Ja, vi laver gerne en personlig ordre til dig.
Kontakt venligst vores kundeservice for nærmere oplysninger.
Desværre har vi ikke mulighed for at tilføje yderligere produkter, efter at ordren er afgivet.
Til dette formål opfordrer vi dig til at foretage et nyt køb!
Bekræftelsesmailen ligger måske i din SPAM-mappe. Hvis ikke, bedes du kontakte os.
I øjeblikket arbejder vi udelukkende online.
Betalingen kan være blevet afvist på grund af kortgrænser eller en fejl fra bankens side. Prøv igen, eller brug en anden metode. Hvis du har yderligere problemer, bedes du kontakte vores kundeservice!
Vi fører telefonsamtaler på polsk eller engelsk, men du kan skrive e-mails på dit modersmål.